Nokia Lumia 800

Sonera aloittaa ennakkomyynnin 11.1.2011

12 TAMMIKUU 2012, HELSINKI,FINLAND
Yhteenveto
Sonera aloittaa odotetun Nokia Lumia 800 -puhelimen ennakkomyynnin 11.1.2012. Kuluttajien Nokia Lumia -pakettiin saa lisäksi 24 kuukaudeksi Spotify Premium -palvelun, ja yrittäjille tarjotaan superpakettia käyttöönottotuella.

Nokia Lumia 800 -älypuhelin on rakennettu Windows Phone -alustalle ja se tarjoaa Nokian tuotevalikoimassa parhaan sosiaalisten verkostojen ja internetin käyttökokemuksen maustettuna Nokian tuotteille tutuilla erityispiirteillä, kuten huippuluokan kamera- ja kuvatoiminnoilla.

”Olemme todella iloisia voidessamme tarjota asiakkaillemme heti alkuvuodesta tätä odotettua huippu-uutuutta. Odotuksemme ovat todella korkealla, ja olemme paketoineet sekä kuluttaja- että yrittäjäasiakkaittemme iloksi ainutlaatuiset palvelupaketit, joilla uutuuspuhelimesta saa täyden hyödyn irti,” sanoo myyntijohtaja Petri Lahtinen Sonerasta.

Nokian uutuus Windows Phoneen kuluttajille tarjotaan Puhepaketti 350, joka sisältää Netti-palvelun ja itse puhelimen lisäksi Spotify Premium -palvelun. Hintaan sisältyy yli 13 miljoonaa kappaletta. Kokonaishinta on 39 €/kk, 24 kk ajan. Tähän kokonaisuuteen on mahdollista yhdistää myös Tekstaripaketti 500 (5 €/kk) ja MMS 50 -paketti (1 €/kk).

Yrittäjille tarjotaan Nokia Lumia -pakettia 2 500 minuutin puhepaketilla ja Sonera Netti-palvelulla hintaan 39 €/kk. Yrittäjän superpakettiin (3500 minuuttia ja Sonera Täysnetti, 49 €/kk) kuuluu lisäksi puhelimitse annettava Sonera Käyttöönottosoitto.

Nokia Lumia 800 -puhelimen ennakkomyynti Soneran verkkokaupassa alkaa 11.1. ja myynti kaikissa myyntikanavissa 1.2.2012.

PR yhteyshenkilö(t)